Höst

Hösten är på väg, med raska steg. Förra veckan visade termometern 5,4 grader *brrrrr*  Det är i alla fall fortfarande ljust ute, både när man ska till jobbet och hem. Men det blir ju mörkare och mörkare varje dag.
Här kommer några bilder från när mamma var här och åt i söndags. Vi tog och åt söndagsmiddag i soffan :P
Vi åt citronfromage till efterrätt!
Igår gjorde jag hamburgare. Dom hade kunnat smaka lite mer, men dom var goda och lite starka. Jag köpte "friscobröd" på coop (från MAX) men dom föll mig inte alls i smaken så sådana kommer jag aldrig köpa igen. Dom hade nån konstig eftersmak :S
Lina var här i förra veckan för att säga grattis i efterskott. Då fick jag användning för mitt lilla kakfat =)
Vi åt tacos förra veckan, då kom fatet som jag köpte i Tunisien bra till pass. Ett blått som har massa skålar!
Jag har verkligen varit dålig på att fota på sista tiden. Och dom bilder som jag faktiskt tagit är inte speciellt bra. Men det är trevligt med bilder så några som är okej är bättre än inga :P
Nu ska jag gå till jobbet, jag jobbar på skolan idag och sen på fritidsgården. Sen jobbar jag på servicehuset i helgen. Men jag har inga dubbelpass inbokade så det ska nog gå bra  att jobba många dagar på raken. På söndag fyller Fredrik (mammas kusin) 21 år så då blir det födelsedagsfika, trevligt med nått att se fram emot.
Vet inte om jag skrivit det, men nästa lördag åker jag med farmor och farfar uppåt i landet en vecka! Det ser jag också fram emot!
/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Åhh vad gottdet ser ut, saknar den tunisiska maten lite, men det blir inte av att vi lagar så mycket av det nu, bara kyckling med grönsaker och curcum.



Även i Vara börjar det kännas höstlikt, men idag skiner solen "glatt" :=)



Lotta

2010-09-03 @ 10:48:06
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0