Födelsedagsfika och jobb

Igår jobbade både jag och R morgon och sen åkte vi direkt till familjen Odedal för att fira Mammas kusin Fredrik med fika. Det har jag kanske glömt att skriv, R gjorde sin sista praktikdag på Scandic i Alvik och han fick hoppa in att jobba extra under frukost lördag+söndag och mån-tors kommer han få jobba i deras restaurang från klockan 15!!! Vi hoppas att det fortsätter. Chefen där har dessutom sagt att han är chef för scandic i Brommaplan och att R kan få hoppa in där också =)
Jag sitter och tittar på nyhetsmorgon och nyss var Sverigedemokraternas partiledare där och han ger mig kalla kårar. Han pratade på om massinvandring och att flyktingar inte ska få komma hit för det blir för dyrt, det är bättre att vi skickar pengar (bara en bråkdel av det flyktingar i SVerige kostar) och stöttar på plats via FN. Hur kan man resonera så? Dessutom ville han minska anhöriginvandringen med 90%. Jag är glad att R redan är här säger jag bara!
Oj, nu måste jag göra mig i ordning. Jag ska möta mamma vid Vällingbyskolan så vi kan ha sällskap till jobbet (skolan idag).
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: rzigui

Lycka tillmed jobbet för din man!!

Och jag är oxå jätteglad att E är här så det inte behöver bli problem framöver.

LOTTA

2010-09-06 @ 18:35:25
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0