En onsdag som alla andra

Börjar känna att jag har jobbat lite för mycket och att jag är lite förkyld. Men det gäller att kämpa på.
Idag har jag jobbat på skolan, sen fick jag skjuts till Vällingby där jag mötte mamma. Vi gick runt och letade efter födelsedagspresent till R:s yngsta systerdotter som fyller 1 år nu den 15:e när han är där nere. Efter springande i flera affärer så blev det en outfit med en ljusrosa fleeccetröja, rosa glitterrandiga tajts och en lila tröja. Det blir nog bra. Är lite osäker på storleken då det är en bastant liten flicka... Men jag tog i lite, bättre att det är för stort och hon växer i dom =) När jag kommer hem från gården ikväll (ja för det är här jag sitter nu och väntar på att vi ska öppna) måste jag börja bränna skivor till familjen. Jag har lovat Wafe en skiva med bilder i över ett år :S Men jag jobbar som sagt på gården ikväll till 21:45. Sen måste jag försöka komma i säng i hyffsad tid om jag ska ha en chans att orka med morgondagen som bjuder på jättepasset Hugo... 08-22:30 Sen på fredag får jag se om det blir nått jobb mer än på gården och sen på lördag åker jag norr ut, så som sagt det är bara att kämpa på lite till.
Har dessutom varit duktig och gått och röstat idag. Smidigt när man bara kan titta in på bibblan och göra det.
Tror det är dags att sätta på lite kaffe och börja skriva en beställningslista hit till Backstage. Vi behöver en massa roliga saker att pyssla och fixa med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0