Jobb imorgon

Var en sväng i Vällingby nu på kvällen. En tur på Coop och Hemköp räckte gott och väl. Jag tänker gå och jobba imorgon, men måste erkänna att det inte kändes helt stabilt. Men det ska nog gå bra. Snurrandet och illamåendet är så gott som borta, men det gör fortfarande ont i örat. Men men, det är som det är. Men jag insåg en sak på vägen hem, det är inte hela världen att jag har sjukdagar den här månaden, för vi är faktiskt två med inkomst nu! Helt klart skönt =)
På tal om min andra hälft så jobbar och sliter han som vanligt. Igår kom han hem med biobiljetter från jobbet, det var trevligt. Får se om jag kan få med honom på bio nån dag bara. Sist när vi gick så somnade han ju ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att BIO finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 22:58:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0