Jag vann i år igen!!!

Ibland har man tur eller nått... :P  Igår på höstmarknade så betalade jag 10kr och gissade hur många ekollon det var i en stor glasburk, man kunde vinna en korg med lite blandat smått och gott. Jag gissade på 314 stycken. Idag när barnen räknade hur många det var så visade det sig att det var 309 stycken och att jag var närmast! Det här är ju roligt och trevligt i sig, men det bli ännu roligare med tanke på att jag vann en korg förra året också på ekollongissningen! Barnen i 1B som höll i aktiviteten var jätteglada. Barnen i 2B (mammas klass) som höll i det förra året har bestämt att jag inte ska få vara med och gissa nästa år!
Oj, nu måste jag gå iväg till jobbet. Ikväll ska vi hyra film på gården =)

Kommentarer
Postat av: rzigui

Åhh Grattis till vinsten,nu kan ni gotta er i helgen !!

2010-10-09 @ 14:14:40
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0