Jag som trodde jag var frisk..

Tji fick jag =( Jag kände mig som sagt mycket bättre under helgen, men igår efter att vi varit på födelsedagskalas så mådde jag inte alls bra. REdan i går på morgonen hade jag ont i örat men när vi kom hem så snurrade det som bara den i huvudet och jag kunde verken gå eller stå. Det snurrade när jag låg ner också. På det så mådde jag dessutom illa. Värken i örat kan hållas ner med värktabletter, men jag vaknade i natt och hade så ont så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Nu på morgonen så känns det lite bättre, men det snurrar och det är obehagligt =( Får se vad som händer... Kan ju vara nån kristall i örat som hoppat fel. Eller så är det som det var för ett par år sedan när jag mådde jättedåligt (snurrig och illamående) och tappade hörseln på ena örat. Efter flera besök till öronnäsahalsdoktorn så kom han fram till att jag hade nått som gjorde att jag fick för högt tryck i örat som gjorde att jag mådde som jag gjorde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0