Dålig på att blogga

Det har ju sagts förut och det är väl som med allt annat i livet, det går upp och ner. Efter att ha varit hemma och sjuk en vecka så skulle man ju kunna tro att det skulle resultera i nya pigga krafter. Tyvärr så verkar förkylningen inte vara borta utan fortsätter att reta. Nu är det i alla fall helg och det är ju skönt. Jag sitter och dricker kaffe och tar det lite lugnt innan jag ska åka iväg på min kurs.
Vi får väl som om jag piggar på mig!
R jobbar idag också, men imorgon är han ledig! Det visade sig att han var ledig igår också, men då jobbade ju jag till tio och när jag kom hem efter det orkade jag knappt hålla ögonen öppna när vi låg i soffan och kollade på film... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0