1:a oktober

Ojojoj, tiden går fort, redan 1:a oktober! Igår morse var det ordentligt med frost kvar när jag promenerade till jobbet. Idag börjar jag halv tio, trots sovmorgon så kände jag mig inte alls redo att gå upp och sticka ner mina varma fötter på det kalla golvet. Hade varit mysigt att stanna kvar under täcket och mysa med min älskling men jobba måste man ju. Är ju dessutom fredag idag! Men jag har saker i helgen också. Imorgon ska jag jobba på en tjejfestival på fritidsgården Lyktan i Hässelby gård, det ska bli väldigt roligt =) och på söndag så börjar en liten kurs jag har tänkt gå. Jag är lite osäker på hur R jobbar, men jag tror han är ledig på söndag, så då får vi lov att hitta på nått =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0