Tråkigt besked

Pratade precis med min farmor som berättade att hennes brors fru gått bort. Efter tre veckor på sjukhuset gick hon bort i onsdags.
Vila i frid Gun!
Första advent imorgon, *suck* jag borde vara överlycklig, älskar ju allt det här. Men jag är sjuk och orkar ingenting. Var i Vällingby och köpte saker till lussebullsbak och sånt som behöver bakas till R:s födelsedagsfika. Väl hemma var jag helt slut. Sen tog jag mig ner i källaren för att hämta julsakerna och väl uppe därifrån så höll jag på att dö, på riktigt dö. Känner mig verkligen inte frisk alls...
Blää, dags för lite te med massa honung och citron! Sen ska jag försöka fixa en adventsljusstake i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0