Stängning på jobbet och sen slappt på nästa jobb

Vi hade APT på skolan idag, men eftersom jag ändå skulle jobba på gården och inte skulle kunna vara med så tog jag på mig stängningen. En extra timmes betalt är bättre än ingen :P Men det blev lite småstressigt... Slutade vid 18 tog bussen till Vällingby och sprang in på coop och handlade färdigmat (falalfel och couscous) och sen till gården. Jag kan ju inte påstå att jag var i tid (börjar 18:15) men kom inte så sent. Sen har vi tagit det lugnt på gården. Jag och en av ungdomarna var uppe på tegelhögen för att låna en playstationkontroll (vi har bara en som funkar nere hos oss). Jag vill nämligen ha revanch efter att jag spelat basket mot samma kille och man inte kunde skjuta från min kontroll... Vi har dessutom hunnit med lite frågesport och basketspelande! Oj, dags att gå tillbaks till tv-spelandet...! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0