Snuvig, snuvig och mera snuvig...

Sophie, att kavla ut pepparkaksdegen direkt på bakplåtspappret gör pepparkaksbaket betydligt roligare och lättare :P Om jag kommer ihåg rätt så gjorde vi inte så när jag var liten utan då höll vi på med att flytta över från bord till plåt och fick pepparkakor som inte riktigt såg ut som det var tänkt...
Blää, va snuvig jag är, jag blir galen. Det känns som jag är dummare på nått sätt, det går mycket trögare att tänka. Jag hoppas innerligt att jag blir frisk till nästa helg när vi ska åka till Skepparholmen ( http://www.skepparholmen.se/ ) med arbetslaget. Jag har bokat in en helkroppsmassage på söndagen och jag känner redan nu att det ska bli riktigt nice =) För att inte tala om att bara få komma bort ett litet tag och äta god mat och bara vara.
Har inga nya bilder, men här kommer några tagna när jag var i Jämtland i september.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0