en helt vanlig tisdag

Kände mig lite färglös just nu, så här kommer lite färg!
Snuvsnuvsnuv...jäkla förkylning.
Haft personalmöte ikväll, det var lite segt med tanke på mitt snörvlande, men det gick ganska så fort och vi hann ju planera en del! Fick dessutom positiv feedback! Inga garantier eller någonting, men mitt namn kom upp på senaste ledningsgruppsmötet och man var klart nöjd med mitt arbete, driv och sätt att vara och jobba, och att det kanske fanns timmar på parklek åt mig. Man vet aldrig, oavsett så är det trevligt när man får höra bra saker om sig själv! Det behövde jag =)
*nysnysnysnyssnörvelnys* te och sängen är det som gäller nu!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0