Bio!

Kan ni tänka er att vi ska på bio ikväll :P
Idag är det den 21:a november och det var precis ett år sedan han kom till Sverige. Känns som tiden har gått jättefort. Är så glad att han finns och är min!
Som jag skrivit tidigare så har han fått biobiljetter från sitt jobb (som uppmuntran för ett bra jobb!) men han har inte varit så jättepå att gå. Men idag när jag frågade så sa han ja =) Så vi ska gå och se på Harry Potter i  Vällingby. Risken finns att jag kommer att vara lite trött eftersom filmen inte börjar förrens 20:50, men det är smällar man får ta. Det är tråkigt att det inte finns nån ordentlig restaurang i Vällingby, men vi får väl se om vi kanske går på pizzerian innan bion :P
Hoppas att ni haft och har en bra helg!

Kommentarer
Postat av: rzigui

Men guuud,har det redan gått ett år!!

kommer ihåg att jag började läsa din blogg precis efter han kommit till Sverige.

Lycka till i fortsättninge!!!!



Kram LOTTA

2010-11-24 @ 11:27:27
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0