Längtar till fredag

Mmm, det gör jag verkligen. Fredag och lördag, två dagar utan jobb! Det har jag gjort mig förtjänt av =) Planen är att vi åker till landet en sväng. Det är vägstädning och det vore bra om nån mer än mamma är där och representerar familjen. Och vi räknar  stenhårt med fint väder så vi kan grilla :P Jag tänkte att R var ledig torsdag och fredag men han har prov på fredag så vi får åka när när han är klar. 
Det rullar på på jobbet annars. Jag är helt slut i fötterna av allt springande hit och dit, och i huvudet av allt jag ska försöka komma ihåg och lära mig. Men det känns fortfarande bra!
Klockan närmar sig halv tio och jag funderar på om jag inte borde gå och lägga mig. Undrar om det är ett ålderstecken, jag är helt slut på kvällen (och har svårt att sova länge på mornarna...).
Kom precis på att jag inte gjort nån matlåda till imorgon. Hoppas att det ligger nått i frysen, annars få det bli mackor.

Nää, sängen var det... 

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0