Kort arbetsdag idag

SOMMAR! Varmt och skönt flera dagar på raken nu ju.
Blir inte många timmars jobb idag utan bara mellan 14-17, men timmar är timmar! Var skönt med sovmorgon idag måste jag säga. Igår jobbade jag ju i 1B och sen på fritids till stängning och det gick bra, gillar att jobba i skolan och med ungar =) Idag ska jag till skolan också och spendera ett par timmar på fritids.
R borde komma hem vilken minut som helst så vi borde hinna med att ta en kopp kaffe innan jag måste gå.
Här kommer lite bilder.
Börjar med tacopajen vi åt till middag här om dagen, kom dock inte på att jag skulle fota den förrens vi ätit halva :P
Bilder från landet:
Jaja, ha en bra dag alla!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0