Kista

Jag är ledig idag! Men jag tror jag sov lite för länge för jag har ont i huvudet :S Jag vaknade när R gick och sen kunde jag inte somna om så jag gick och hämtade DN, sen somnade jag om efter att ha läst en del och sov till 10:30.. Jaja, det är som det är, aldrig är man nöjd :P
Nu har R kommit hem och vi pratar om att ta en sväng till Kista. R har sett reklam för att Cubus har bra pris på barnkläder just nu, tänkte att vi kanske kan hitta nått till hans syskonbarn.
Men först ska vi dricka lite kaffe och jag skriver en handlingslista. Hade tänkt baka nått till vårat kalas på lördag men behöver fylla på i skafferiet och kylen för att lyckas med det.
Dags att logga av!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0