Jobb och mamma på middag

Morgonen började tidigt i och med att jag började jobba 07:00 imorse... *suck* Var en lång dag idag på servicehuset. En bra dag, men lång. Det kortet jag jobbade på idag har jag inte gått på förut, så jag kände inte dom boende alls. Går åt mycket energi åt att försöka lära sig namn och lägenhetsnummer och hur man hittar i alla korridorer och vems medicin som ska krossas och vem som gillar att ha sovmorgon och vem som alltid vill ha sina tofflor bredvid sängen och vem som.... Ja ni kan tänka er, alla dom där små sakerna som är viktiga för människor =)
Efter jobbet mötte jag mamma i Vällingby och vi promenerade hem till oss.
Vi käkade tacos framför tv:n, (var ju ett avsnitt av morden i Midsomer som vi inte hade sett!) och bara slappade. Mamma hade med sig lite gardiner som vi satte upp. Lite lustigt ser det ut, men udda gardiner i vardagsrummet, men det blev genast en mycket varmare känsla i rummet. Mimmi har lovar att hjälpa mig med gardiner (4 likadana längder :P ) men det får bli när vi har tid.
*Gäsp* dags för sängen känner jag. Jobbar 8-21 imorgon så jag behöver sova!
Natti natt
/A

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej!

Ser att din man är från Tunisien.Kul....

Det är rmin med. Vilken stad är din ifrån???

2010-05-09 @ 00:32:55
URL: http://didoslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0