DN

Blev glatt överraskad i morse när jag såg att DN låg nedanför brevinkastet. Jag fick ett erbjudande om en månad gratis som jag såklart tog, gillar att ha en morgontidning. Jag brukar kolla på nätet en sväng annars, men det är trevligt med en papperstidning!
Idag blir ytterligare en lång dag med dubbeljobb. Först jobbar jag 8-14 på servicehuset och sedan åker jag direkt för att jobba ett par timmar på kortids. Jag är väl hemma nån gång runt 22 ikväll... Att ha två jobb är ingen höjdare, men för att vara säker på att få in pengar så är det behövligt :S Imorgon och på fredag ska jag vara lärarvikarie, och sen jobbar jag på servicehuset lör-tors så jag räknar ner till nästa fredag då jag kommer ha en ledig dag! Måste planera bättre till nästa gång (om det går), 18 arbetsdagar på raken är ingen bra idé.
Dags att packa matlådan, dricka lite mera kaffe och väcka R =)
Ha en bra dag!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0