Ändrad arbetstid, snart åker vi och planerad middag i Tumba

Skulle jobba 15-21 imorgon, men en tjej på jobbet undrade om vi kunde byta pass. Hon skulle jobba på ett annat jobb till 01, så hon ville byta till ett kvällspass. Spelar inte mig så stor roll, skönt att få vara hemma på kvällen och dessutom börjar jag 07 på söndag också och då passar det bättre att jobba morgon. Så nu blev det 07-15 istället. Och sen 07-21 på söndag. Är ju pingst i helgen så får drygt 90 kr extra i timmen =) sånt tycker vi om.
Pratade med farmor idag och bokade preliminärt in middag hos dom i Tumba nästa fredag!
Snart åker vi, det är bara 27 dagar kvar nu! Ska bli så skönt att komma iväg lite. Sen är det mycket jobb som ska in innan dess, men det ska nog gå bra. Undrar hur det har gått för mitt apelsinträd?
Dessutom ska vi ju ha en liten bröllopsfest här hemma i Sverige. Och till den ska det fixas och donas och lagas mat och ordnas.
*gäsp* hur kan jag redan gäspa och vara trött, klockan är inte ens åtta :P
Jaja, det är som det är...
/A

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

va roligt med en bröllopsfest här. mycket att fixa med kan ja tänka mig. hoppas att apelsinträdet växt till sig! =)

2010-05-23 @ 12:04:03
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0