Vår?

Nä, sån tur har vi väl inte... Visst lovar vädret man ser på tv ett par plusgrader under ett par timmar på dagen, men inte mer än så. Jag gillar vinter, snö och kyla, men nu är vi över det där stadiet och vi dras med is och slask och det är jag mer än gärna utan. Men men, vi får väl se, solen skiner i alla fall! Vår balkong är så gott som is och snöfri ser jag när jag tittar ur =) Så var det inte häromdagen när jag tog den här bilden:


Tog en bild på en av förra veckans middagar som jag inte lagt upp. Vi fyllde pitabröd med grönsaker, fetaost, kikärtor, köttförs och kryddstarkt ris. Smakade smaskens!


Har börjat jobba eftermiddagspass (14-22) och kommer göra det i knappt 2 veckor nu. Precis när man vant sig vid tidiga uppgång så vänder det... Dom nya rutinerna har dragit igång, men viss förvirring kvarstår ju, och framförallt när det gäller vad vi ska göra...

Min älskade R har fått en tid till läkaren idag. Han har dragits med huvudvärk ett bra tag och han har sen nån vecka tillbaks har han fått yrsel så han blir illamående och han känner att världen inte riktigt hänger med :S Så det känns bra att kolla upp det ordentligt!


Dags för lite frukost!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0