Solen skiner och jag är ledig!

Men ryggen gör fortfarande ont jag känner mig lite förkyld. Men det går väl snart över hoppas jag.
Vi var ju på vårdcentralen igår eftersom R inte känt sig hundra på ett bra tag. Doktorn sa att han har "kristallsjukan". Nån kristall i örat har hoppat fel och gör att han mår dåligt, han har fått en övning för att försöka få tillbaks den snabbare. Huvudvärken är med största sannolikhet stressrelaterad. Det är inte precis enkelt att flytta till ett helt annat land... Men läkaren (som var väldigt bra) hade tydligen glömt något och hade ringt R på morgonen och bett honom komma tillbaka vid 14:30 idag. Kanske är nått test hon vill ta för säkerhets skull.
Kanske blir bandy senare i dag. Hammarby spelar semifinal nu mot Villa Lidköping, och det blir antagligen sista hemmamatchen för säsongen. R har varit på fler bandymatcher än mig sammanlagt tror jag och då har han ändå inte varit i Sverige mer än 3,5 månad =)  Här är några bilder från annandagsbandyn:
Vi hörs!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0