Nya rutiner på jobbet

Fick ett mail av en av mina arbetsledare igår. Det var bara av en slump som jag kollade min jobb pda (batteriet laddas lite dåligt) och läste då att det från och med idag är nya rutiner. Med tanke på att jag börjar jobba klockan 06:00 och jag gillar att ha lite koll på läget så måste jag säga att jag skulle ha velat ha den informationen tidigare. Det är klart att jag inte hade dött av att se mailet nu på morgonen, men jag tycker inte att det är helt schysst då det bland annat handlar om ändrad startplats. Men vad ska man göra, det är ju bara att nicka och le och hoppas att det blir bra nån gång till slut. Det innebär att jag kan ta ett senare tåg, det är ju alltid nått :P
Ha en bra dag alla!
/A

Kommentarer
Postat av: housewife in tunisia

hej, jag har en liknande blogg som du, har själv bott i tunisien och sedan kommit till sverige tillsammans med min man, kul att det finns fler =) /Sarah

2010-03-06 @ 10:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0