Komplimang

Pratade (läs chattade på Facebook) med en kollega precis. Jobbet uppfyller inte precis våra förväntningar och många av oss mår dåligt...vi försöker få till en ändring och få hjälp för att vända allt till nånting bra, men det fortsätter utför just nu... Men hur som helst, min kollega som jag respekterar och gillar otroligt mycket skrev:
"Jag saknar dig goa Anna" och "du är fanimig den duktigaste servicemänniskan jag träffat". Sånt känns bra i själen!

Jag håller på med kakbak. Jag har producerat en socker kaka. En tigerkaka med lite apelsin/citronsmak i chokladdelen, men jag måste fixa en till tills imorgon. Funderar på om jag ska baka nått till oss oxå, var lite inne på muffins. Mmm, får fundera lite....återkommer....

/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Ja det värmer så gott när man får höra nåt sånt, när annat känns skit!! :=) Man får liksom livskraften tillbaka....



2010-03-20 @ 21:37:21
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0