Kista

Idag har jag och R varit i Kista en sväng. Eller snarare en lång sväng...  Kollade på allt möjligt och köpte en del. Jag köpte ett par skor. Sådanadär tygskor från stadium som man ser i reklamen på tv nu, den blåa varianten. Inte så passande nu, men kommer funka bra i sommar. Vanligtvis så har jag svårt att hitta skor, alla är för smala. Men dom här satt bra =) Var lite sommartema över handlingen idag inser jag nu. R köpte snygga, (ben)vita linnebyxor och en stickad (även den vit) tröja. Han dras till vita saker och jag till svarta :P Eller nu för tiden så är jag öppen för flera färger..men svart drar till sig min blick! Köpte en skjorta till R:s bror Wissem oxå. En färgglad sak, lila- och svartrandig. Införskaffandet av presenter till familjen är i full gång som ni kanske kan tänka er :D 
Vi passade dessutom på att gå och klippa oss. Eller jag blev klippt, R blev rakad! Jag var lite tveksam till rakandet innan men det funkade bra.
Försökte ta lite kort, dom blev sådär...

(försöker se farlig ut...:P)



Klippte av håret en bra bit, men det syns ju knappt på den här bilden och att jag hade mössa på mig på vägen hem gjorde ju att det inte precis var lika tjusigt som när frisörskan fönat till det ... och mina glasögon är snea och... jaja, bättre med en bild än ingen...


Habibi blundar som vanligt!

R lagade middag idag, kycklig, potatis och grönsaker...



Handlade bröd i KistaGrossen, ser nästan ut som svärmors....

Dags för lite kvällsrote och sen sängen. Morgonpass som gäller den här veckan...

Natti natt

/A

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

undra om det är något som tunisiska killar har gemensamt att dom ska blunda när man tar kort på dom?! haha

2010-03-18 @ 16:53:45
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0