Jobbade lite extra idag...

Fick sitta i spärr 3 timmar idag. Lite extra pengar kommer väl till pass! Men ack va trött jag var när jag väl kom hem till Vällingby igen. Mamma ringde precis när jag kom till Vällingby, vi gjorde sällskap på Coop och en liten sväng på lilla bokhandeln. Sen var det bara till att masa sig hem. Nu sitter jag i soffan och kan knappt hålla ögonen öppna :P
R är glad, han har fixat ett SKYPE-konto och pratat med några vänner i Tunisien. Det var högljutt och fyllt med skratt och innebar att jag fick äta ensam. Men att se honom så glad kändes riktigt bra =)
Dags att göra nått för att hålla mig vaken nån timme till....
/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Skype är bra. :=)

2010-03-17 @ 11:23:50
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0