Tror att allt är packat...

Allt utom handbagaget det vill säga. Och resväskan är inte stängd än utan får stå öppen så jag kan fundera på om jag stoppat ner rätt saker. Planet går 12:15 från arlanda imorgon =) Morfar kör oss snäll som han är! Han plockar upp mamma vid 9 och sen oss. Vet inte hur trafikläget ser ut i och med att det kommer celebriteter flygandes till Stockholm för helgens bröllop. Vore inge kul om vi blev sena för det visar sig att det är avspärrat för nån transport... Håller på att se över mp3-spelaren och lägga in lite lättlyssnad musik och ljudböcker. Det är trevligt att ha lite variation och lite att välja på :P
Gäsp, nu är det dags för sängen. Eftersom jag var duktig och kom igång med packandet så kan jag lägga mig i vanlig tid...
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0