Måndag...

Igår var det verkligen måndag och flera saker gick fel. Först så lyckades jag glömma att mitt busskort gått ut och när jag kom till Vällingby för att köpa en remsa så hade jag inga pengar på kortet *suck* Som tur var så hade jag en hundring i plånboken så jag kunde köpa en biljett till jobbet och en som jag kunde åka hem på. När jag väl kommer till jobbet så visar det sig att jag skulle jobba kväll (14-21) och inte alls morgon som jag trott. Som tur var fick jag stanna kvar och jobba ett dubbelpass. Med tanke på att jag inte kommer jobba på 2 veckor när vi är i Tunisien så gäller det att få så många timmar som möjligt innan vi åker...
Nu är det dags att väcka mannen så vi kan dricka lite kaffe tillsammans innan jag ska gå.
Ha en bra dag!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0