Listan är skriven

Mmm, packlistan är skriven, men känner att den borde vara mera detaljerad. Lite mera exakt hur mycket och vilka saker som ska med. Men jag skjuter glatt upp det till imorgon :P Väskorna är upptagna från källaren också och vi har haft tvättstugan ikväll (R är nere och hämtar det sista just nu) så allt ska vara rent...nu gäller det som sagt bara att bestämma vad som ska få följa med och vad som ska få stanna hemma. Funderar på om jag ska ta med datorn eller inte. Trevligt med musik och kunna kolla på lite film och visa bilder för familjen och sånt. Men den är tung att bära och vi bor ju inte på nått säkerhetshotell direkt. Tål att tänkas på lite till.
Jag är ledig imorgon så det ska inte vara något problem att hinna med att packa och handla det sista. Och vi åker inte förrens 12 på torsdag så man hinner kolla att man tömt kylskåpet och vinklat persiennerna för blommorna och... Det blir nog bra, och det ska bli så skönt att komma iväg!!! Men nu känner jag hur ögonen börjar grusa och käkarna får nästan kramp av gäspandet :P så det är dags för sängen!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0