Igår och idag...

Igår så var vi hos mormor och förberedde inför idag, på kvällen var vi hos min moster som fyllde år. När vi kom så var min kusin ute och promenerade med en av deras katter, Bamse.
Han tycker om att vara ute och gå med koppel :P
I morse vaknade jag vid 07, tror jag drömde nått konstigt för jag hade lite svårt att orientera mig. Men tänkte att det var lika bra att gå upp. Har sen igår försökt bränna ner bröllopsbilder (bilder från Hammam, hennan, salongen, festen, dagen efter...) men datorn bara bråkar med mig. Nu gör jag ett sista försök! Annars får jag väl ta med mig datorn och koppla till morfars tv, vilket går bra men det är irriterande när saker inte funkar. Dessutom hittade jag inte våran bröllopsfilm :S som tur va så frågade jag mamma om den kanske låg kvar hemma hos henne nu på morgonen och det gjorde den som tur var =)
Nu börjar strykjärnet bli varmt, dags att stryka R:s skjorta och min klänning behöver också strykas lite lätt. Sen behöver jag fylla på med kaffe =)
Hur kunde jag nästan glömma: R var på en intervju igår. Hans kompis Sofie, hennes mamma kände nån som kände nån som behövde nån... Så han var där igår och hans ska få provjobba måndag och tisdag!!! Vi håller alla tummar vi har! Om jag förstod det hela rätt så är det typ ett café som ligger i anslutning till en stor bank i stan,dör det dessutom är en hel del konferenser. Och jobbet är i köket med att fixa mackor och sånt. Jag återkommer när jag vet mer.
/A

Kommentarer
Postat av: Anna G

Håller tummarna för att han får jobbet!!! Och hoppas ni får en fantastisk dag med familj å vänner. Kram

2010-06-05 @ 08:45:41
Postat av: rzigui

Håller tummar här oxå för er...

Och för att ni har en härlig o skojig dag i dag :=)

2010-06-05 @ 12:43:34
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0