Bilder från festen...

Det togs ett par bilder igår, jag lägger upp ett par stycken så får vi se om det kommer fler en annan dag...
Vi bjöd på kyckling och "ljummen" potatissallad. Till det hade jag gjort Hummus och Baba Ganoush och en bönröra, R gjorde Slata mechouia. Sen hade vi harrisa och tonfisk, oliver fetaoströra, gröna bönor med rostade pinjenötter och parmesanost, olika sorters melon och vindruvor.
Min mamma och moster slet med tårtan och arbetet började tidigare med letandet efter 3-våningstårtfat...
Jag har tagit kort på alla fina presenter vi fick, men det får bli en annan dag!
R gick precis och la sig. Jag trodde han skojade, men han menade allvar. Det är nämligen jag som brukar lägga mig vid den här tiden  och han är uppe flera timmar till. Men imorgon ska han vara på plats och provjobba på en företagsrestaurang klockan 07:00. Var ett tag sen han jobbade, och dessutom ska han jobba hela dagen, så det är bra om han får sova ordentligt =)
Nu ska jag göra lite kvällsrote och fundera på vad jag kan ta med mig i matlåda imorgon...
Natti natt!
/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Åhh vad gott allt ser ut!!!! och vad fina ni är ....

//L

2010-06-09 @ 17:16:38
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0