Åhh va skönt att det inte regnar!

Det gör stor skillnad på humöret om det regnar eller inte måste jag säga. Ska jobba på fritids nu 2 dagar så jag hoppas att det kommer vara uppehåll så vi kan vara ute utan att bli dyngsura. Vi har tvättstugan på imorgon 19-22 och på onsdag är jag ledig =) Börjar bli dags att plocka upp väskorna från källaren och skriva packlista och kolla att vi har allt vi behöver/vill ha med oss. Måste komma ihåg att lägga in så många räkningar jag kan också. Mimmi är snäll och kommer titta förbi och vattna blommorna när vi är borta, men måste samla ihop dom lite. På tal om blommorna måste jag se till att vattna lite nu innan jag går.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0