Bilder...

Det har varit skralt på bildsidan här i min blogg ett bra tag nu...så nu blir det en liten sammanfattning med bilder och lite text :P


Jag har varit ute i snön jag med!


På Riadhs födelsedag blev det hämtmat och sen fika för familj och vänner.


Pepparkakor bakades såklart






Godisbak hos min moster i Vallentuna. Mycket godis blev det i år också... mer än det som syns på bilderna :P Jag är inget stort fan av katter men jag börjar vänja mig. Tossan är nyaste tillskottet i familjen (och hon är lekglad och Riadh kunde inte låta bli att leka lite med henne)!


Riadh och mamma slog in hur mycket julklappar som heslt. Den här hästen konstruerade dom till min söta kusin Jenny!


23:e dec =)




Julaftonsmorgon! Innan jag skulle iväg till jobbet, alltså runt 05-tiden... Riadhs första jul!




















Julafton hos mormor och morfar!

Jag har lite bilder från annandagsbandyn vi var på men det får bli senare.
Jag ligger hemma med en sträckning (eller nått) i ryggen och kam knappt röra mig =( Dags att smörja med lite mer voltaren och tabletter.... Återkommer!

/A

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vilka fantastiska bilder! Kul och träffa på dig i spärren häromkvällen! Ta hand om varann! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0