träning

Jag har varit duktig och fixat ett gymkort/simkort. Nu gäller det bara att vara duktig och gå dit oxå. R har ett oxå, så vi kan gå tillsammans. Men jag jobbar kväll hele veckan och han går i skolan på förmiddagen så det blir tajt. Pratade med 2 kollegor och bestömde att vi skulle synas vid simhallen vid 11 idag. Den ena hörde av sig och sa att hon inte orkar (vilket är förståligt, hon jobbade till efter ett i natt...) och den andra verkar sova... Så då är frågan ska jag våga mig iväg själv. Av nån anledning blir jag nervös när jag inte har varit där förut och vet hur det fungerar, vilket gör att jag gärna har sällskap första gången. Men tiden går och det är hög tid att komma igång. Men risken är att jag stannar hemma idag och går med R imorgon efter jobbet (jag är ledig men ska jobba extra som lärarvikarie till 14.30). Dumt jag vet, men ibland så går det bara inte när man har fått för sig nått...

Vi behöver en garderob! Mamma har lovat att sponsra oss, vilket är toppen för pengar har vi inte gott om =(
Jag har spanat in den här IKEAgarderoben:

Vi behöver nya sänger oxå, och jag gillar den här sänggaveln och tror att den passar R bra oxå.

Till badrummet skulle jag vilja ha nått litet skåp, typ:

"Bara" pengarna som saknas.

Dessutom så måste vi tag tag i tunisienresan, och folk frågar fortfarande efter en bröllopsfest så det borde väl ordnas oxå.

Nä, dags att göra nått nu!

/A

Kommentarer
Postat av: Rzigui

Lycka till med träningen...

Ett kapitel som man tänkt o ta tag i länge..:=)

2010-02-12 @ 10:20:37
Postat av: Tasnim

Vilka fina möbler! Lycka till med tunisienresa & bröllopsfest.. vi hade ingen fest när vi gifte oss, men folket gav upp efter ett tag, haha.

2010-02-20 @ 11:45:59
URL: http://tasnim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0