Tidigt

3:e dagen med morgonpass nu, och till veckan väntar ytterligare 3... Visst är det skönt att sluta 14:00 men att behöva ställa klockan på 04:nånting är inte skoj. Och oftast är jag helt slut när jag kommer hem, trots att jag kanske inte haft så mycket att göra på jobbet. Då är det bättre att jobba kvällspasser och börja 14:00, men då slutar jag 22:00 och då är det svårt att hinna med nått och det finns inte så mycket tid till att umgås med min man eller andra. Men jag har ett jobb i alla fall =) så det är bara jobba på!

Ikväll ska vi till mamma på middag. Ska kolla och förhoppningsvis boka sommarens Tunisienresa!


Nu börjar det bli dags att sätta på uniformen och göra mig klar för att gå. Tågen går inte så ofta så här på helgmornar, så jag tar ett senare tåg än på vardagarna (alternativet är att stå och vänta utanför jobbet i 35min) som gör att jag hinner precis.

/A


Kommentarer
Postat av: rzigui

Fy attan o gå upp så tidigt :(

2010-03-01 @ 22:41:17
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0