Så var det söndag igen

Trött trött trött, så känner jag mig, och känslan verkar inte vilja gå över. Jobbet är jobbigt av flera anledningar och det gör mig trött, vår ekonomi är inte den bästa och det gör mig trött, vi har inte fått ordning här hemma än och det gör mig trött, och så rullar det på... Nog med självömkan nu!

Förra helgen var det alla hjärtans dag. R fixade middag (en sen middag, jag jobbade till 22...) och dukade fint.
Han hade köpt rosor och ett halsband som han visste att jag ville ha! Jag hittade ett par kallingar med röda/rosa hjärtan på till honom. Vi behöver lite extra romantik när livet i övrigt är slitsamt...




Mamma var här och fikade i tisdags. Lasagne till middag och semlor (så klart på semeldagen) till efterrätt.





(R börjar bli långhårig... =)  )

Vi har dessutom varit duktiga och tränat den här veckan, i alla fall tre dagar. Gäller bara att masa sig dit nästa vecka igen!
Idag kanske vi kommer iväg till IKEA en sväng, beror på om morfar har tid att köra oss...

Dags för mera kaffe!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0