God morgon

Det var otroligt skönt att få sova lite längre idag, och inte behöva vakna av alarmet (som hela veckan har ringt innan halv 5...). Sen hade jag önskat att jag skulle ha sovit längre än till 8:30, men jag behövde väl inte sova längre idag då. Så nu sitter jag i soffan och äter lite frukost, vaniljyoghurt med blåbär och en kopp kaffe. Radion är inställd på P4 och jag lyssnar på ring så spelar vi och väntar in melodikrysset. Det är en djupt inrotat familjetradition som jag inte har så svårt att följa. Det är riktigt trevligt faktiskt =)
R kom precis upp också. Han ser aningen trött ut, men sen han började på SFI (svenska för invandrare) så är han van vid att gå upp på mornarna.
Igår gjorde jag en fisksoppa till middag, med lax, nån vitfisk, räkor, kräftor och musslor (inte så mycket av varje). Den blev helt okej, jag hade önskat att jag skulle fått mer smak på buljongen (som jag kokade på räkskal) men som sagt, det blev helt okej.
Hoppas att ni alla får en bra dag =)
/A

Kommentarer
Postat av: Tusensköna

Skönt att höra att jag inte är den enda "ungdomen" som lyssnar på Ring så spelar vi ;)

2010-02-07 @ 13:10:25
URL: http://www.tusenskona.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0