*Brrr*

Visste att det skulle bli kallt idag, men över kallare än -20 är ingen lek.
Nästa gång jag tittade på termometern var den på -22,4.... Men det har redan blivit lite varmare (typ -19).
Ser inte riktigt fram emot jobbet idag. Dels är det ju svinkallt och sen har vi ju kaos i kollektivtrafiken.
http://www.dn.se/sthlm/en-extrem-dag-i-stockholms-kollektivtrafik-1.1049530
Tunnelbanan har klarat sig bra hittills när andra färdmedel haft problem, men nu är det kört. Jag jobbar på sträckan Hässelby strand till Hötorget, och sen igår så trafikeras typ 1/4 av dom stationerna med tåg (innestationerna), på resten gäller ersättningsbuss :S Jag hoppas att det ska gå okej att ta mig till jobbet, men får nog åka lite tidigare än vanligt. Hade tänkt hinna träna med R (finns lite tid mellan det att han kommer från skolan och jag måste åka till jobbet). Men blir lite tajt, så jag får nog börja träna utan honom...
Verkar vara en fin dag ute idag i alla fall, när man tittar ut genom fönstret...
I morse var hela fönstret i sovrummet isigt, men med lite sol så blev det till vatten snabbt.
Dags att fixa till matlådan...
Förresten så fanns så klart inte garderoben jag tittat på...och sängen jag spanat in på nätet var inte lika snygg i verkligheten...
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0