Skepparholmen med kollegorna!

Här kommer lite bilder från spadagarna på Skepparholmen! Vi åt och åt och åt och tog det superlugnt och hade det bra och trevligt! Det kan jag tänka mig att göra om =)
Veckan som kommer är fullspäckad.
Måndag: skolan+gården.
Tisdag: Skolan+fixa födelsedagspresent till R+baka.
Onsdag: Skolan+julbord med Vällingby fritid.
Torsdag: Skolan+julbord med skolan.
Fredag: Skolan+gården + R:s födelsedag+intagningsbesked...
Lördag: Kurs, städa, baka.
Söndag:Födelsedagsfika för R
Nu ska jag kramas lite med min habibi. Gäller att passa på när vi väl ses =)

Kommentarer
Postat av: essay writing

As for me all these photos are so nice and moving!

2012-03-30 @ 18:42:02
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0