Trött i fötterna

Jag har spenderat tid nu på eftermiddagen med att leta efter mina stödstrumpor men jag har inte hittat dom. Jag vet att det låter som man är 92 år men när man jobbar som jag gör så är stödstrumpor otroligt skönt! Jag har rensat i garderoben och där var dom inte så jag vet inte alls var dom kan ha gömt sig...
Jag och R har ätit pastasallad till middag och nu sitter vi här i soffan. Det finns saker jag borde göra men jag orkar verkligen inte! Fast jag måste städa och plocka lite till för annars finns det inte så mycket tid till det. Imorgon jobbar jag 14:30-21 men har en jobbintervju vid 10 och på torsdag 8-15 och sen kommer folk på fika och då måste allt vara ordnat ju :P
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0