Regn

Jag är på landet i regnet jag... Pratade med min pappa som sa att det regnade hemma också så det är nästan skönare att vara här! Dock kanske vi måste tänka om när det gäller kvällens middag där grillning var planen. Men än så länge kan vi hoppas på att det kommer att bli uppehåll. Jag kom ut igår vid 19 tiden. Jag hade tänkt åka så jag kom ut en timme tidigare, men jag träffade R och tog en fika i Vällingby och jag tog en senare buss =) Mina kusiner Nettan och Jenny kom ut vid halv tolv igår kväll. Nu ska jag hjälpa mamma att bygga ett nytt fågelhus...

Kommentarer
Postat av: rzigui



Vi(min man) betalde ingen utrese peng "stamp" när vi åkte hem från Tunisien ....kanske hade vi turen med oss?



Skriver på fel inlägg...jag vet!! Virrpotta är jag ..hahah!



/Lotta

2010-08-09 @ 18:45:22
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0