Korta uppdateringar

Inspirationen att blogga har inte riktigt infunnit sig den senaste tiden, vet inte varför... Kanske är för att jag jobbat mycket. Igår jobbade jag på Backstage, men eftersom dom har hittat kakerlackor så fick vi inte vara i våra lokaler utan vi var uppe på den stora fritidsgården, Tegelhögen. Och eftersom det saknades personal så jobbade jag till 00:10 istället för till 21:30. Men det var  helt okej, jag ville ju få in en fot där också så. Men att jobba till tolv kvällen innan man ska jobba det jobbigt långa passet 08-21 är väl kanske egentligen inte optimalt. Men det funkar ju bara det inte händer för ofta =)
R ska ju dessutom börja jobba idag. Det är ju Mässrestaurangerna på Älvsjö-/Stockholmsmässan som gäller
(http://www.restofair.se/hem/) för honom och vi håller alla tummar vi har på att det är ett schysst jobb. Han vet inte hur länge han ska jobba men när han var där på infomöte så pratades det om 10-12 timmarspass så han slutar nog senare än mig.
Nu är det dags att packa ner matlådorna (behöver ju två när jag jobbar hela dagen) och dessutom ska jag se om jag har nått sött att ta med mig som jag kan dopa mig med när jag blir för seg :P
Trevlig helg!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0