Bussar...

Det är konstigt med tidtabellen... När jag kollade på nätet i morse så skulle det inte alls gå många bussar, men väl i Vällingby så kom det en hel drös :P Det var ju i alla fall en positiv överraskning =)
Nu sitter jag och jobbar på dagens andra jobb, som jag fått idag. Jag blev uppringd och tillfrågad om jag ville och kunde börja idag. Så nu kommer det bli ett par timmar varje vecka på fritidsgården Backstage i Vällingby. En fritidsgård för funktionshindrade som har öppet 3 gånger i veckan. Och jag blev verkligen inslängd i verksamheten direkt och den här veckan är det jag och en kille till som får försöka få ihop det. Sedan är tanken att man ska vara 3 som jobbar varje pass och jag för min del vill ju ha så många timmar som jag kan få. Det känns bra! Även om det är så mycket som jag inte vet. Men det gäller att jobba på den här veckan och sen så är det personalmöte nästa tisdag och då klarnar det väll förhoppningsvis mer och vi 4 som ska jobba här kan få en chans att prata ihop oss. Sen så har jag fått mera tider på servicehuset som tur är!
Nu måste jag vara lite social och jobba!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0