Uppe tidigt...

Märker att det var ett tag sen jag gick upp tidigt för jag är redan van vid att solen är på väg upp. Men det kommer snart, under tiden sitter jag och dricker lite kaffe, tittar på Ellen (snart nyhetsmorgon) och försöker vakna till. Måste fixa lite grönsaker till min matlåda och en frukostmacka att ta med mig också. Jobbar 07-15 idag, en timme mer än i går. På tal om igår så gick det bra. Det är många boende och stort så det kommer ta ett tag innan jag hittar, men det känns bra.
R har blivit kallad på en jobbintervju! Vi håller tummarna!!! Även om han inte skulle få jobbet så är det skönt att han får komma på intervju =) Men vi hoppas så klart hur mycket som helst. Det är ett fik (möjligtvis nytt som ska öppna snart) i Sumpan.
Dags att sätta fart!
Här kommer en bild på när solen är på väg ner i brist på en där den går upp
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0