Promenad

Idag tog jag och R oss ut på en vårpromenad längst vattnet. Var ju tvungen att visa honom stranden nån fin dag. Han är fortfarande tveksam till om någon verkligen  badar där (eller i Sverige över huvudtaget), någonsin... Men vänta 2 månader så kommer det vara fullt med folk!
Efter promenaden gick vi hem till mamma och drack kaffe =) Jag gick därifrån en ampellilja och några skott rikare. Ampelliljan hör enligt mamma ihop med dom 2 jag fått tidigare.
R lämnade oss för att gå hem och byta om och träffa nån kompis och spela fotboll så jag och mamma gick runt lite i centrum. Vi käkade lite, fick sällskap av Lina och Peter som vi stötte på i foodcourten! Jag handlade en matta för halva priset, får fota den nån dag när jag lagt ut den.
Väl hemma så planterade jag skotten jag fått av mamma.
(lämnade skott från min doktor westerlund hos mamma innan vi flyttade, fick tillbaks en som stått i vatten och rotat till sig ordentligt).
Nu har vi 3 ampelliljor. Vi har fått alla av mamma =)
Nu kom R precis hem. Undrade om dom verkligen spelat fotboll i 3,5 timme... men dom hade suttit hemma hos den här kompisen som kommer från Tunisien och väntat på ytterligare en kille. Hade kanske blivit 1 timmes spelande på Grimstafältet.
Dags att umgås lite här hemma. Hörs!
/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Härligt med alovera !!



2010-04-24 @ 19:28:11
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0