Påsken

Läget var ju aningen annat på landet den här påsken, jag fick leta efter vårtecken...
Men jag hittade blomknoppar en utslagen snödroppe och småknoppar på körsbärsträdet.
'
(morfar som bär ner mat som blev över)
Resumé av gårdagen: Annars var det som ni ser snö mest överallt. Isen ligger fortfarande men den håller inte att gå på. R hjälpte morfar och mamma att bygga lite på huset. JAg fick ett stort påskägg av mamma. Familjen Odedal (mormors syster  med familj) kom ut. Vi åt hur mycket som helst (som vanligt). Morfar har köpt ett macroobjektiv till sin kamera som jag lånade lite (tyvärr så var det lite för lite ljus för att verkligen testa det). Vi spenderade över 4 timmar i kollektivtrafiken åkandes fram och tillbaka. Toppen dag!
Håller på att lägga över bilder från mobilen, lägger upp dom nån gång, och jag tänkte ta bilder på våra nyinköpta skor....
/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Vad härligt det ser ut på ert "land", med den fina snön. Och vara med familjen!!

Påsken firades inte här i år eftersom E kom förra veckan och dottern inte bor hemma. Men vi har haft det mysigt i alla fall, E och jag.

ska ha en lite välkommsfest på lördag för E.



// Lotta

2010-04-04 @ 16:59:29
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0