Nytt

Imorgon (+ons-tors)  ska jag gå intropass  på ett serviceboende i Åkermyntan. Verkar vara en bra arbetsplats och jag hoppas kunna få en del timmar där =)

Idag har R och jag inte gjort mycket alls (vilket inte är så ovanligt). Men vi var duktiga och tog oss iväg till gymmet idag igen! Jag har städat/duschat/skrubbat badrummet idag kom jag på nu när jag skriver. Kanske jag orkar ta ett annat rum imorgon... Kom på en sak till vi gjort, vi har varit i miljöstugan och lämnat sopsorteringen. Där var det tyvärr kaos. Kan inte ha blivit hämtat på länge. Det är tråkigt när folk faktiskt försöker vara duktiga.
Det blev pyttipanna till middag. Jag var toksugen på pommes men R tyckte att vi borde äta nått nyttigare...*suck* laga mat själv tyckte jag. Fantasin trynar när det gäller matlagningen och ibland vill man bara ha nått enkelt som inte kräver så mycket....
Nä, dags för bilder. Lite blandat bli det:
Jag och R på väg hem från migrationsverket i november efter att han fått sitt uppehållstillstånd inklistrat i sitt pass.
Ett kort från augusti på mig och mina systrar =)
Vi var hos mamma på våffeldagen. R var aningen skeptisk, men han petade ändå i sig ett par våfflor :P
2 bilder från stora mossen där min kusin Marcus spelade hockey. Den matchen vi såg vann dom med många mål.
Man kan inte bygga hela tiden, ibland måste man leka lite oxå...
Här är 2 bilder från i lördags i morfar Uffes hus som morfar "renoverar"
Nä nu får det räcka. Lite kvällste, kolla på CSI och sen i säng så jag orkar jobba hela passet imorgon!
/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Åhh kan börja känna igen det med maten, här är det kyckling i alla former, pasta med räkor, tomatsås eller grönsaker, fiska på längden o tvären...och E har bara varit här i 2 veckor....

Jag längtar efter en grishalskotlett med strips o bearnaise...mmmmmmmm

Ska nog äta det till helgen, E får väl äta nåt annat

// LOTTA

2010-04-06 @ 18:18:51
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0