Lång dag idag

Känner på mig att jag kommer vara helt slut när jag kommer hem idag. Nu först ska jag jobba i skolan 8-12 (hade kunnat få vara lite finare väder eftersom vi ska ägna oss åt vårlekar utomhus!). Sen får jag knata till Vällingby och ta busskortet av R. Jag lämnade tillbaks alla mina saker till förra jobbet igår, vilket inkluderar tjänstekortet. Och jag hade planerat för att jag skulle göra det på torsdag eller fredag och har köpte ett kort som börjar gälla imorgon. Men det funkar. Jag hoppas att jag och R hinner ta en kopp kaffe i centrum innan jag måste dra vidare till Täby (suck) för att fixa med papper och gå ett intropass på det stället som verkar bli mitt nya jobb. Jag är lite osäker men jag tror att passet slutar vid 21 lägg sen på restiden på det så kommer jag vara hemma nån gång mellan 22:03-22:40. Men det känns bra =) Jag  tror att det kommer bli en bra och lång dag.
Nu är det dags att packa ner tofflor och försöka bestämma vilken jacka jag ska ta idag...
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0