Idag

Idag så ska jag på förflyttningsteknikskurs... eller vad det nu var det hette. Förra veckan så gick vi igenom förflyttningar från och till stolar, idag blir det från och till sängar. Det är riktigt schysst att jag får gå på den här kursen med tanke på att jag är timvikarie som ännu inte ens jobbat ett pass ensam utan bara gått dubbelt. Men nästa vecka så börjar allvaret!
Idag har jag fotat skorna jag inhandlat den senaste tiden. Ett par tygskor (dom där från stadiumreklamen) och ett par röda och svarta av samma modell som kommer funka bra i sommar. Jag brukar ha svårt att hitta skor så jag slog till på två av samma när jag hittade ett par som funkade =)
Nä, nu måste jag iväg!
Vi hörs!
/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Gillar de röda o svarta skorna .....nice!

Hoppas makens intervju gick bra...



// Lotta

2010-04-15 @ 21:00:22
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0