Idag har jag

Idag har jag först varit på styrelsemöte (är ju vice ordförande i en liten handikapp seglarklubb) och sedan åkte jag och mamma till plantagen i Åkermyntan. Mamma köpte en yuccapalm till mig eller jag menar oss. Jag gillar yuccapalmer, jag hade en förut som jag fick av min moster, men jag lyckades ta död på den :S
Själv handlade jag 2 pelargoner och en fin pénse (som nu bor på balkongbordet). Jag plockade precis fram kameran för att ta bilder men tji fick jag för batteriet var dött. Så jag får helt enkelt fota mina nyinköp senare och dela med mig av. Det gäller att passa på för jag kan inte helt säkert veta hur länge dom kommer att leva. Fast R har lovat att ta hand om dom!  Just nu sitter jag i soffan och kollar på Grey´s Anatomy (repris) och bara slappar.
R lagar mat! Kände att det var hans tur idag... Blir pasta med kyckling =)
Får se om jag återkommer senare med bilderna eller om det kanske blir en annan dag!
Hoppas ni haft en bra helg =)
/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Fina blommor, det är kul nu när solen visar sig, man vill gärna ha lite blommor då.

Vi fixade lite nere på gården i rabatterna igår, och ska iväg o köpa lite blommor och kanske nån bär buske. För övrigt var det debut för maken i trädgårdsarbete !:), avslutade arbetet med god fika.

//LOTTA

2010-04-19 @ 21:30:16
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0