Tack Elin

Va söt och snäll du är som tänker på mig! Jag blev glad in i själen! Som jag skrev i inlägget innan så åker jag redan i nästa vecka den 16:e annars hade det nog varit roligt att åka med er =) Vi kanske kan samanstråla nångång under nästa år, vore trevligt att umgås med någon som kan visa nån annan stad än Hammamet. R känner sig inte alls bekväm någon annanstan så brukar bli kortare visiter i andra städer och man åker bara dit om man har ett ärende  och åker sedan direkt hem efter :P

/A

Kommentarer
Postat av: Elke

Hej alltid kul att läsa din blogg och följa din väg. Ska du ner nu igen den 16 så skoj. Själv åker jag ner den 20 sept och stannar 10 dagar .Jag kommer att åka till Tunis ,men det är ju inte så långt from Hammamet ..Om du vill träffas, så melia mig hade ju varit skoj. . Du vet vem jag är .

Elke( lovis)

2009-09-09 @ 22:29:33
Postat av: elin

ooh va snäll du är =D hoppas att du får kul i tunisien. jag visar dig gärna sousse och kantaoui som jag kan utantill vid de här laget så kan du / ni få visa oss hammamet.. jag har bara varit i sousse och monastir inte så där jätte kul faktist vill se hela tunisien.. =D hoppas vi hinner höras på msn innan du åker.. annars så får du ha det så jätte bra och njut ordentligt

2009-09-10 @ 12:05:11
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Tusensköna

Ha så skoj på din resa =)

2009-09-11 @ 21:00:33
URL: http://www.tusenskona.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0